Emmelie Binett

Fått paket!

Kategori: Mitt liv

Jag är väldigt nöjd med vissa varor och mindre nöjd med andra :)
Jag beställde ifrån en sida som heter www.miniinthebox.com/se !
Det var väldigt snabb leverans och billiga varor!
Köpte bla en hundklänning (inte till Ozzan) och en vest till Ozzy och båda var för små, det var verkligen uber små storlekar där!
Så ska se om jag kan skicka tillbaka detta :)
Med slänger in lite bilder ifrån det andra här nedan!
puss

 Örhängen och två ringar :)
Är super nöjd med smyckerna, urfina!

 Två uggleörhängen 

Till hund, slips, fluga och en mini hatt. så sött!

Två laddarsladdar samt en duschvante till hundarna!
Denna URsöta vest beställde jag till Ozzy men den passade inte :( SYND

Köpte även lite saker till katterna oså men orkade inte ta kort..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: