Emmelie Binett

2 Januari 2014

Kategori: Mitt liv

Måste erkänna att jag faktiskt skrev 2013 först.. galet att det är 2014.
Jag känner ingen som helst skillnad.
Jag har inga direkta nyårslöften, tror inte på sånt.. 
Alla ska bli en bättre människa, mer sunda och blablabla varje jävla år, bullshit.
Samma sak som "på måndag börjar mitt nya liv"...

Hade folk faktiskt hållt sina nyårslöften hade alla varit trevliga, snälla och haft vältränade kroppar ;)
Visst jag har mål men inga speciellt för just "detta året" utan bara mål överlag.
Meeeen idag var jag och shoppade på förmiddagen med kusin och kusinbarn, mys.
Hittade lite grejs som kommer upp i nästa inlägg!
Ikväll ska jag till el padre en sväng. 
Puss

Klickade nyss en bild på finaste kissen, Doris ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: