Emmelie Binett

Klipp och fix!

Kategori: Mitt liv

Idag har jag klippt klorna samt ryckt öronen på vovvsingarna!
Väääldigt behövligt kan jag tillägga...
Även rengjort fyra smutsiga öron, fy skämt emmelie .. :)


<- Efter Före ->
Inte alla som har en så snäll hund som ligger såhär medans man klipper klorna.. Eller ?
Hans benteknik är fan inte att leka med, han sparkas och klänger sig ur situationen ganska bra ;)
Dock försöker jag bara vara lugn och konsekvent så brukar det lösa sig.
Annars blir det såhär... Man får lära sig hålla fossingarna still medans matte klipper.. ;)

Såklart klipptes Trazzlas klor också! 
Anledningen till att hon får ha en mun"korg" är för att hon ibland kan makera för hon är så jäkla känslig.
Tror aldrig hon skulle bitas man när man sitte rmed ansiktet nära hennes mun vill jag vara 100% säker.
Men hon pep inte en ända gång idag ocha allt gick lungt till, måste ändå vara ett stort framsteg! glad matte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: