Emmelie Binett

30 September 2013

Kategori: Mitt liv

Det går verkligen mot kallare dagar och mörkare kvällar!
Jag älskar hösten, allting är så fint och friskt och man får pälsa på sig massa mysiga kläder.
Jag brukar alltis tända massa ljus och bara va när jag kommer hem ifrån skolan, så myyysigt!
Just nu är det mycket "jobba hemma" uppgifter i skolan, verkligen inget jag är emot :)
Är hemma varje torsdag för att jobba på mitt projekt och slutar halv tolv både ons och fre, så jag ler ! :)
Imorgon är en lång dag då är det skola 8-16 och därefter jobba, och som pluss så är det prov i skolan också. wiho
Det är snart höstlov och jag längtar såååhär mycket för mitt lov ska spenderas ute i stallet, så mys!
Jag har blivit sjuuukt sugen på att börja fota igen! Har inte rört kameran på typ flera månader. 
Okej jag har rört den och tagit några halvkassa bilder men ändå.
Får se om jag kanske kan ta med mig hundarna ut i en lövig skog och ta några fina bilder :)
Kanske gör ett inlägg som handlar om mitt projekt jag håller på mig i skolan. spännande!
Men nu ska jag fixa mig lite snabbt och dra mig mot skolan för att ha hundkurs!
Superkul tycker båda Trazzla & Ozzy :)
Pusssss!

hittade massa gamla bilder, snart är det min tur!! woooho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: