Emmelie Binett

22 okt

Kategori: Mitt liv

Helo afrikkaaaaaa!
Idag har jag införskaffat mig en ny kamera, wihooooo ingen är gladare än mig!!
Nu har jag gått mina två längst dagar i skolan denna veckan, idag bestod skolan av ca 6 timmars korvstoppning... (Information matad konstant hela tiden, bara lyssna på info.) väldigt jobbigt att ta in så mycket information på en gång.. Just nu taggar jag bara ett långt och härligt höstlov med massa fotande, mys och även en hel del tid i stallet!
Imorgon ska min bil får vinteskor och på fredag ska farmors grav göras fint❤️ Känns fortfarande otroligt konstigt, min fina farmor ❤️
Men livet rullar på trots uppförsbackar. 
Sover inte lika mycket längre på dagarna och känner mig lite piggare. 
Får hoppas jag börjar repa mig lite efter denna period.
Jag färgade förövrigt mitt hår typ brunt förra veckan. På paketet stod det "lys blond" och min tanke var lite mörkare blondt men det blev tillslut typ brunt. 
Kanske slänger in tydligare bilder när jag har !
Har också börjat slå in dom första julklapparna och jag är änsålänge supernöjd med det jag köpt! Älskar att köpa och slå in julklappar :) 
Men nu ska jag läsa lite om min nya kamera så skriver jag mer någon annan dag. Puss😘

Oj långt inlägg..

Det nya halvbruna håret!

Min nya darling :))
Pakeeeeet😍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: