Emmelie Binett

Tankar

Kategori: Mitt liv

Det är mycket nu, väldigt mycket.
Jag orkar inte plugga som jag nämnde i förra inlägget.
Förstår inte hur jag ska orka ett helt halvår till. blö
Idag är det Farmors första födelsedag utan henne här i livet. 
Jag saknar min fina farmor så det gör ont. #FUCKÄCKLIGCANCER
Ska upp lite senare till graven och tända lite ljus och göra fint.
Idag är en deppig och jobbig dag, en dag när allt kommer ikapp.
En dag när jag inser att några nära har lämnat jorden detta året.
Jag lever i en bubbla, allt snurrar. 
Men tror det kommer bli bra tillslut, måste bara ha tålamord till det.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka duscha av mig lite tankar. ;)
Hörs någon annan gång, kanske med gladare nyheter nästa gång?
Vad vet jag.. ingenting.
/ Förvirrad as hell.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: