Emmelie Binett

Min praktikplats

Kategori: Mitt liv

Jag vet inte hur jag ska försöka forma allt det jag vart med om i ord men ska försöka.
Dessa fyra veckor som jag haft min praktik under har helt klart varit några utav de bästa veckorna i mitt liv.
Jag har lärt mig så otroligt mycket och även haft så sjuukt roligt.
Fått ta ansvar som jag verkligen älskar.
Jag har gjort saker som jag aldrig gjort tidigare i mitt liv och som jag trott jag aldrig skulle kunna göra.
Jag har verkligen fått en annan inblick i hur man ska behandla hästar på ett så bra sätt som möjligt.
Jag är så sjukt tacksam att jag har fått vara hos Malin på praktik!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer för hela huvudet snurrar av saker jag gjort dessa veckorna :)
Nu ska jag bara njuta mina två sista dagar och sedan resten av sommaren :) hihi
Som tur är så är jag ju hos Malin på fritiden också!!
Så med detta vill jag bara säga att jag ALDRIG mer vill tillbaka till skolan egentligen...
Men bara lite mer än ett drygt år kvar tills man står där med mössan på huvudet och tackar skolan för den utbildning man fått, åå gåshud bara jag tänker på att sluta skolan. wiho
Ne nu ska jag ut med min älskade lilla vovve!
Puss

En bild på en person som har hjärtat på rätt ställe! ✮

Kommentarer


Kommentera inlägget här: