Emmelie Binett

26 maj

Kategori: Mitt liv

Helgen som nyss började är redan slut ?! 
Efter en helg med många timmar sömn och massa timmar tillsammans med Viktor så känner jag mig väldigt utvilad och glad.
Trots omständigheterna och allt som har hänt denna veckan så börjar det gå framåt.
Imorgon är det skola, antagligen kommer det bakslag, det var 1 vecka sedan Felix gick bort imorgon.. 
Det känns fortfarande sjukt att sitta och skriva det, man fattar fortfarande ingenting.
Men med tiden kommer det sakta med säkert sjunka in, med många tårar att torka.
Imorgon slutar jag lite tidigare vilket är skönt.
Måste ägna mycket tid till det sista med plugget nu..
På fredag åker jag till Varberg och nästa vecka är kort vecka.
Ne nu ska jag faktiskt sova.
Puss

utan er hade allt vart omöjligt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: