Emmelie Binett

vääckan

Kategori: Mitt liv

Veckorna går så galet fort! 
Nu är det vecka 12 och nästa vecka går vi på påsklov och praktik! galet
Det är bara typ 10 veckor i sommarlovet, vadå tagg?? :)
Meen kan berätta lite vad jag gjort sen i måndags när jag uppdaterade senast! :)
I tisdags var det skola mellan 8-12, ganska sådär okej !
Sen på efter middagen åkte jag och mammi och vaccinerade kissarna :)
I går (onsdags) var det school mellan 9-16 typp...
Men hade ett hål imellan så det var riktigt nais, efter skolan åkte jag ut till stallet och red Ester!
Vi rejsade upp för backarna i full galopp i snökaoset, fina lilla ester :)
Körde även hem Camilla och Emelie påägen till stallet och hälsade på lilla Totte! :) wei
Idag ska jag faktiskt göra något jag aldrig gjort innan, spännandee!
Börjar iallfall halv ett och är hemma nångång ikväll !
Så mer uppdatering ikväll :)
puss

Två bilder på Tottebus som är en as cool iller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: