Emmelie Binett

New in!

Kategori: Mitt liv

 Från den senaste veckan!
Inhandlade lite på citygross jätte rea!
75%, hittade massa fint som jag köpt till min flyttahemifrån låda! hiho

Kakfat, super fint!

Kexbruk
Sen fick jag lakris och en kräm av papo&agneta när dom va i spaniein :)

Tepåsefat, super söta!

Jätte söta fikafat! 

Juice kannor, skit fina!
Allt detta på bilderna över fick jag för mindre än för 100kr.. !!

Sen var jag på Eko igår och köpte mig två nya ridbyssor!
Dom reade ut för 149:-/st!
Det är bara vanliga byxor inte skodde eller nått, men skönt att ha i stallet när man inte ska rida  :)
Köpte ett par skodde först men dom var inte skönt alltså!
Så blev två vanliga, ett par blåa och ett par svarta :)
Ska rensa ut mina gammla nu inför praktiken :)
Har ridbyxor som är minst 7 år gammla... vadå strl 150? haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: