Emmelie Binett

Ullis

Kategori: Mitt liv

Hemkommen ifrån en helg i Varberg!
Men mitt internet har varit kasst så har inte kunnat uppdatera...
Men kommer lite bilder ifrån helgen efter detta inlägg :)
Här kommer dock lite bilder på de jag shoppade på ullared !:)
Detta är taget med mobil kamera!
puss

Nagellack borttagning 10:-, china glaze nagelack!!!!! 50:-, en nagelfil :) 4:-

Fotsalt 20:- , fotfil 10:- och fotkräm 20:- !

Hårspray 25:- , örhängen 20:- och ögonskuggor 40:- !

Whiteboard pennor 20:- , värmespolar 250:- och en stor tjock locktång 150:- !

Tuggummi 8:-/st , skärp till ridbyxorna 29:- och ett paraflax 10:-!

Bh 2 till mammis och 1 till mig 59:-/st

Spets Tights 10:-/st

Baslinnen 40:-/st

Uggletröjja 129:-

Döskalletröja 139:-

Spetskoftor 119:-/st

Trosor 2pack 39:-/st

Stickad tröja 120:- (tror jag...)

Mitt älskade ola-conny bröd!!!!!
Detta är det godaste brödet jag någonsin ätit, köpte såklart med massor hem! 
12:-/st

Köpte även med mig ett par jeans hem ifrån Veromoda för 329:-

Detta var nog det mesta! 
Köpte lite till bla farmor, mamma och lite andra människor =)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: