Emmelie Binett

bara sluddrar lite

Kategori: Mitt liv

Känns som jag lever i en liten bubbla, det händer sjukt mycket runt om just nu.
Både posetiva och negativa saker, saker som förvånar mig och saker som överraskar mig.
Jag vet inte riktigt vad som händer bara, känns bara som jag öppnat upp två dörrar och allt bara flyger in i mig.
Trots detta känner jag mig väldigt lugn och glad.
Trots allt som har hänt så känner jag mig säker på hur jag känner och hur jag vill.
Även fast det fortfarande känns som jag lever i en bubbla och inte fattar nånting så känns det fortfarande.
Ibland inser jag hur sjukt livet är och hur jävla sjukt det är att bara förlora någon.
Men en sak jag inte inser det är orden "aldrig mer" för jag tror inte på dom orden, det finns inget "aldrig mer".
Jag funderar alldeles för mycket på någonting jag aldrig kommer få svar på i detta liv.
Men det som gör mig mest rädd det är vart samhället är påväg, just nu känner jag mig utochinvänd.
Alltså inte på ett dåligt sett utan jag bara har tappat kontrollen lite, mer än så är det helt enkelt inte :') 
Min fråga, vart fan är alla påväg?
Nu ska jag blicka framåt och fokusera på min framtid.
Jag är så sjukt glad att jag hittat 3 tjejer som jag kommer väldigt bra överens med,
som stället upp för mig och tar mig för den jag är.
Ovärdeligt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: