Emmelie Binett

-14.3kg

Kategori: Mitt liv

Har änsålänge gått ner 14,3kg!
Innan jag började min viktminskning så sa jag till mig själv såhär:
"när jag gått ner 15kg så ska jag gå och boka en klipptid"
Och vips på är jag snart nere på -15kg så idag bokade jag min klipptid och hoppas att jag gått ner 0,7 kg på sön!
Har jag inte det så får jag ta smällen och klippa mig ändå =) hoho
Detta har varit den roligaste och coolaste resan jag gjort på väldigt länge.
Snart är jag nere på siffran som jag stod på i 9.an och det känns väldigt skönt.
Jag vet inte hur mycket mer jag vill gå ner.. Jag har ett mål i huvudet som jag har långt kvar att nå, antar jag !
Men sen får jag se, kanske nöjer mig efter ett tag. hiho
Vill iallfall få bort mer fett på armar, höfter och lår! :))
Har mätt mig och tappat flera cm både över mage, lår och armar så jag vet att det går åt rätt håll iallfall!! :)))
Det roligaste av allt är att man är så mycket mer rörlig och att man kan köpa nya kläder och tycka det är kul! wiho
Har somsagt inte börjat träna än, skulle börjat för ca 2 veckor sen men då kom det där jäkla förkyldningen ivägen!
Som faktiskt fortfarande sitter i. . . . 
Men i varberg ska jag börja och köra järnet! 
Puss på er!

En utav klänningarna jag köpte idag!
Snodde runt ett skärp i midjan och oj va fin den blev! :)
armarna fastnade inte riktigt idag.... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: