Emmelie Binett

"egna" ljus!

Kategori: Mitt liv

Igår var jag och viktor hos hans kusiner, där fick jag syn på ett jätte sött ljus!
Fick även reda på att det var egen tryckt!
Så idag har jag faktiskt prövat att göra egna tryck på ljus.
I början var det ett helvete, men i slutet gick det faktiskt ganska bra ! ;)
Men ska fortsätta med några till i veckan, kanske kan börja sälja? ;) eheh.
Går faktiskt trycka även kort på ljuset :)
Håller hemligt om hur man gör, (a) har faktiskt hittat på ett eget sätt ..
Slänger in lite bilder på ljusen, puss!


Från början är det helt vanliga Ikea ljus!

Ljuset till höger är grymt coolt om jag får säga. hiho




En favorit!
Även detta blev väldigt sött!
Det står: a true love story never ends.
Även detta blev jag rätt nöjd med !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: