Emmelie Binett

Hårprodukter!

Kategori: Mitt liv

Igår gick jag in på citygross en snabbis!
Jag tänkte köpa mig ett bra schampo, för hemma finns det bara dåligt schampo. eheh
Ne men mitt hår är ju ganska slitet och långt så jag tänkte att de va värt ett lite dyrare schampo.
Så hittade jag TREsemmé schampo till ett lågt pris!
I vanliga fall kostar dessa flaskor 90kr/st........
Och det jag tyvärr måste säga är att det va riktigt bra....
Så förmodligen kommer jag fortsätta köpa detta till ordinarie pris sen. wä :(
Men det är det värt, håret är alldelles blankt och silkeslent!
Köpte även en hårinpackning som jag köpt innan som jag tycker är grym, trots att den bara kostar 25kr.
Även Nivea double effect köpte jag igår och den va grym!
Så en stor HISS till allt jag köpte igår till håret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: