Emmelie Binett

Läget just nu

Kategori: Mitt liv

Som många vet skriver jag denna blogg för att jag själv ska kunna blicka tillbaka i mitt liv, som en dag bok.
Sen att jag har ett tiotal läsare är ju bara ett plus! ;)

Vill bara säga att mitt liv nu är upp och ner. Jag önskar inte min värsta fiende att behöva gå igenom detta som jag nu försöker gå igenom.
Med bra hjälp, läkare, familj, släkt och underbara vänner ska jag klara mig ur detta, ja lovar.
Jag tar det i min takt, ibland ett steg fram och två bak men i längden går det fram.
Jag har inte varit i skolan sen november och återgår inte förens i januari, behövligt att släppa den delen lite..
Nu ska jag försöka samla mina tankar, prata lite med kusin sen sova.
Har förövrigt somnat 06,30 två dagar i rad nu, fuck :(
Sover väldigt mycket på dagarna, orkar inget.
Idag hängde jag in mina kläder i min garderob, väldigt stolt att jag orkade!
Imorgon ska jag förmodligen iväg en liten sväng med kusin, om jag orkar . 
Puss och sov så gott mina vännner!

En dag står jag på också på toppen med flaggen i handen, med dubbar på skorna för att aldrig mer besöka botten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: