Emmelie Binett

Jule klappar

Kategori: Mitt liv

Slänger upp några fula och oredigerade bilder med mina julklappar!
Glömde såklart att fota några klappar ;)
Så kommer några fler senare. 
Jag är väldigt tacksam över alla fina julklappar jag har fått. Allt är verkligen jätte bra julklappar och saker jag behövde/ville ha!!! :)
Puss hoppas ni fått en bra jul!

Fotobok av kusin och två böcker av Pappa & Agnetha.

Förfest spelet av mamma & fredrik och våghals spelet av kusin.

Spel till ozzy av och en car handsfree av Pappa & Agnetha.

Hörlurar av Pappa & Agnetha.

Presentkort av Pappa & Agnetha.

Pengar av mormor&morfar och utav farfar&farmor. Nagelklistermärke och halsband av mamma & fredrik.

Parfym av kusinbarnen, O.P.I matt nagellack av mamma och vaniljparfym av lillebror.

Värmefilt utav storebror.

Victoria Secret utav mamma & Fredrik.

Dooleys!

Handduk utan farfar&farmor.

En ögonskugga utav mamma & Fredrik. Den är jätte fin irl men fick ingen brabild direkt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: