Emmelie Binett

Hög på livet idag.

Kategori: Mitt liv

Min "morgon" kunde inte ha börjat bättre vill jag lova.
Vaknade upp i min varma säng utav att lillebror spelade Starships.
"I'm on the floor, floor
I love to dance
So give me more more, till I can't stand
Get on the floor, floor
Like it's your last chance
If you want more, more
Then here I am"
Var texten jag vaknade upp till och taggar redan till nyår. 
Igår hade jag en väldigt fin kväll och väldigt behövlig kväll för min del.
Men inte nog med att denna grymma låt gjorde mig så pepp så låg det ett brev i min brevlåda.
Finner inga ord, är helt stum typ.
Vissa människor borde det finnas så jävla många fler utav alltså, så värdefulla.
Just nu är jag ganska hög på livet, allt är så peppande, alla peppar mig så sjukt mke!!
Tänkte skriva ett långt inlägg som peppar någon dag, men det kommer ta tid att formulera det.
Men nu ska en ganska lycklig emmelie gå och byta om.
PUSS alla fina och värdefulla människor där ute! 
L O V E

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: