Emmelie Binett

Godkväll/godmorgon!

Kategori: Mitt liv

Klockan är i skrivands stund 05:08 och jag har ännu en gång lyckats med att inte somna i tid, applåder. Tack! ;)
Dock känner jag mig ganska lugn, ingen panik över att inte kunna sova utan mer tar det som det kommer. Somnar jag åtta på morgonen så fine, då gör jag ju det. what to do liksom?
Men annars har det varit en väldigt bra helg. 
På tisdag är det julafton och det är hur skumt som helst, känner inga som helst julkänslor.. Men dom kommer väl med tomten kanske :)
Imorgon ska jag köpa klart mina sista julklappar! Det är jag förmodligen iiinte ensam om.. Haha men det ska bli skönt!
Jag längtar dock vääldigt mycket till jul och all god mat❤️
Planerar att skriva några längre komplicerade inlägg nån dag när jag har tid och lust.
Allt är inte lätt här i världen ska ni veta mina vänner .
Nu ska jag försöka sova lite..
Godnatt fina människor !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: