Emmelie Binett

26 decembro

Kategori: Mitt liv

Vaknade även denna grymma dag efter 14...
Har mått lite upp och ner kännt mig i en stor dimma.
Dagen har iallfall spenderats med Emelie, det ända vi gjort är typ att ätit. HAHA
Max, godis, chips och mac donalds. hej största tjockisarna i stan :*
Nu har jag kommit hem precis och ska sätta mig och kolla igenom alla reor på internet. (förmodligen beställa hem nått). hehe
Blev ingen utgång tyvärr då jag inte orkar idag.. Känner att jag inte vill lägga ut så pass mycket pengar om jag ändå inte mår helt 100. 

men puss hoppas ni har det bra vänner.

Det där stämmer in så jävla bra på mitt senaste år.



 
 

Kommentarer

  • ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

    Skönt att sova ut idag ju :)

    2013-12-26 | 22:37:45
    Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här: