Emmelie Binett

veckans kap!

Kategori: Mitt liv

Här under är lite kap ifrån veckan som jag hittat!
Skönt med lite nytt inför skolan och har även fått lite ordning vid min dator.
Har köpte lite fler saker som jag glömt att fota, yaya det kommer nångång.
Har uppdaterat väääldigt dåligt under senaste dagarna/veckorna.
Men det blir bättre sen igen. hiho
Min senaste vecka har jag levt i en annan värld typ, utanför mina tankar.
puss

En ny hylla!
Blev galet bra, innan var hela skrivbordet fyllt med massa skit.
 
En saxhållare, tejp hållare och häftapparat!
Saxhållaren är en kanin, tejp en val och häftapparaten en krokodil. eheh

Angry birds tuggumi, ett måste i skolväskan!

Två ämnesblock

T-shirt ifrån gina tricot!

Bikini

Lite nytt till bla skolan!

Ny mascara! ♦

Kommentarer


Kommentera inlägget här: