Emmelie Binett

14 Augusti

Kategori: Mitt liv

Har varit super dålig på att uppdatera har jag märkt. woups
Men just nu lever jag i min egna lilla bubbla så hoppas ni förstår!
I måndags var jag, viktor och Marcus med min kusins familj på skövde arena.
Det är ett stort äventyrsbad med massa rutchkarnor. fin stavning
Det var verkligen skiiit roligt och idag har jag lagom mycket träningsverk... ; )
ps. det var 60 trappsteg upp varje gång man skulle åka en rutchkana..... 
Igår gjorde jag inte så mycket på dagen men sen på kvällen var jag och viktor hos kusin och spelade spel :)
Idag åkte mammsen och jag lite spontant till Lager 157 för första gången för oss båda ! :)
Hittade faktiskt lite kläder! visar det i ett inlägg lite senare :)
I helgen ska jag till underbaraste stallet, såååå längesen !
Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här: