Emmelie Binett

tankar

Kategori: Mitt liv

depptalk
känner mig så himla förvirrad över allting och har gjort i en period.

Hatar att jag sätter stor press på mig själv när det gäller skolan, sätter alltid höga mål. (i djurkurserna)
Trots att jag bara går i skolan 20 timmar i veckan medans de flesta i min klass går 35 timmar så känner jag mig så jäkla stressad och tycker att jag alltid har mycket att göra. 
Har dock insett att jag inte har alls mycket att göra egentligen, men det är hjärnan som är på högvarv.
Allting bara snurrar runtrunt.
hur blir det efter gabbe åkt? hur/vart ska jag ha mitt akvarie? kommer jag klara körkortet? hur mycket engergi ska vi lägga ner på UF? måste ha in mer pengar i månaden HUR? (egentligen behöver jag inte, men jag vill) vart har man sina vänner igentligen? vill börja på agality med ozzan! vill lägga ner mer tid på fotograferingen.
hur kommer det gå med farmor. osvosvosv.
Allting bara snurrar och jag kommer aldrig fram till nånting.
mitt huvud är överhettad av allt tänkande antagligen därför jag har huvudvärk 5 dagar av 7..
Måste coola ner mig, hitta mig själv och börja ta tag i saker. 
Egentligen har jag ett perfekt liv, måste bara landa med mina fötter på jorden och vara mer bestämd.
Nån som har piller mot beslutsångest?!
Är så himla rädd för att göra fel, är en person dom hellre trippelkollar allting.
Så himla rädd för att göra någon ledsen eller skapa ett bråk. nejush.
Men jag vet att allting kommer ordna sig.
Är världens lyckligaste men beslutsånget och stress är mina värsta fiender. hö
nu ska jag dra täcket över huvudet för imogron är en ny vecka.
godnatt kära läsare




Kommentarer


Kommentera inlägget här: