Emmelie Binett

Min lilla fjantis

Kategori: Mitt liv

Om jag bara kunde skriva med ord hur mycekt denna lilla hund betyder för mig.
Han fyller vardagarna med glädje och bus.
Han torkar (slickar) mina tårar när allt är piss.
Han busar och brottas med mig när allt är på topp.
Han är verkligen världens bästa hund.
Jag vill verkligen ge mitt lilla hjärta allt han förtjänar i livet.
"Snart" får jag bil och han ska få sitta i sätet brevid. alltid
Han har hjälpt mig genom mer än vad jag själv vetat.
Han har bevis för många att en chihuahua inte behöver vara en pipig lite kaxig hund.
Man kan vara som vilken annan hund som helst även om man bara väger 2 kg.
Varrenda människa som träffas Ozzy fastnar för honom.
Han charmar verkligen alla inklusive alla tikhundar såklart. 
Jag skulle aldrigaldrigaldrig kunna vara utom min älskling.
Min fina älskling jag kommer aldrig lämna dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: