Emmelie Binett

Vart var jag igår ?

Kategori: Mitt liv

 Igår var jag faktiskt och provred en pålle !
Jag kände ganska snabbt att detta inte var en häst för mig.
Eller det var så mycket att kämpa med.
Hon var stel som en pinne och seg som ett gummiband. haha
Jag hade mjölksyra i låren och varderna innan jag änns hade börjat trava kan jag säga......
Jag red väl i cirkus tjugo minuter innan jag själv sa till att jag var klar!
Dock märkte jag en sak när jag red igår...
Jag satt HELT still i traver, jag satt som fast klistrad!
Detta var ju en 146 cm hög ponnie med fina steg men jag blev helt chockad själv . haha
Har aldrig kunnat sitta ner i trav innan, men nu satt det som smäck! 
Framsteg? ja ! wihoo
Men jag fortsätter mitt letande, har ingen brådska men vill hitta en ny kompis. hihi
pous



gambrinus, min finfina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: