Emmelie Binett

Vill du att det ska lukta gott?

Kategori: Mitt liv

Jag har ett jätte bra tips! 
Man kan ju ha ljus osv för att det ska luka gott i ens rum oså.
Men det tar lång tid innan ljusen börjar lukta, det är dyrt med doftljus och man kan bara ha dom tända när man är hemma!

Så jag kom på idén att köpa wunderbaum när jag var på ullared! :D
Så köpte med doften, jordgubb, vanlij och en annan sort med bubbelgum! :)
Så jag hängde in jordgubben i garderoben och en vanilj i taket i mitt rum, satan va gott det luktar ! 
Det börjar lukta direkt också!
Ett billigt och bra tips till hur man får sitt rum att lukta gott :D
Deet finns fake också, men dom luktar inte alls lika gott.
Jag har sparat mina bubbelgummi doftskor till min bil sen, hihi 
Hatar när bilar luktar äckligt.
pusususu



Kommentarer


Kommentera inlägget här: