Emmelie Binett

Mitt rum

Kategori: Mitt liv

Tänkte ta att beskriva mitt rum i bilder och text nu när jag har tid över, hiho
Har städat mina garderober och bäddat säng osv nyss, så sjukt jobbigt... haha
Men nu är det gjort iallfall! 
Pussususus


Såhär ser mitt rum ut när man kommer in i rummet.


Min säng


Dator/skrivbords plats


Min fotölj (köpte den på second hand för 75:- kostar 999:- ny på ikea, inte en fläck eller nått, FYND)
Har "klätt" den med en handduk och en hundpläd för att hundarna ligger gärna i den när dom vart ute = den blir skiiiitig. 


Ozzys plats, byrå och en tavla.
I byrån finns underklädere + kamera tillbehör.


Detta är garderob ett, den finns till höger om sängen.
Rakt fram ser man min lädergrimma, keps, nackmassagekudde och min hundväska. 
Den är inte iordninggjord nånting, flyttade in mina saker och rensade den i förrgår.


Till höger finns, (ifrån högsta hyllan och neråt)
Först hittar man några spel, en back med kläder och en låda(syns in på bild) med ozzans kläder.
Sen en hel hylla med spel och några tränings videor.
Nästa hylla stor det skor på.
Hyllan nedanför finns skor och min kamera väska
Sista hyllan ligger mina schabrak på!


På höger sida hittar man längst upp några kuddar på yogaboll ( syns inte ).
nästa hylla är fylld av ljus och en pärm.
på nästa hylla hittar man en back med träningskläder.
nästa hylla och i nästa back är det ridkläder och fleece osv.
på resten utav hyllorna dvs de 2 nedersta är det mammas saker, symaskin osv.


Det finns som ni ser på bilden två garderober på varsin sida om skrivbordet.
I ena är det kläder och i ena skit. haha som ni läser.


Vi kan börja i klädgarderoben, rakt fram finns en spegel och på sidorna kläder.

på höger sida är det skjortor/munktröjjor längst upp och t-shirt / linne längst ner.


på vänster sida är det jeans/tights och joggisar/onepiece längst ner och kavaj/koftor och viktors kläder längst upp.


På spegeln hylla där nere är det mina parfymer och smink.
Under hänger mina väskor.
På övre delen av spegeln är mina kameror men de kom inte med på bild.


Tills den högra garderoben, "skit"garderoben.


Rakt fram är det min vagn med krämer, schampo, osvosv.
Som ni ser är golven inte målade i någon garderob det är för jag inte hann helt enkelt. 
Får se när det göra annars lägger jag dit en matta. 


På vänstra sidan finns min skrivare, ozzys mat, promenadsband, träningsmatta osv.
(här ska det upp en hylla över promenadsbandet, det finns så mke dö utrymme att använda.


På höger sidan är det en byrå som är fylld med smink, nagellack, örhänge, skolböcker och MASSA annat skit. haha 


Det var mitt rum det, en bild på Ozzy och tissen får avsluta detta inlägg. ha det gött. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: