Emmelie Binett

fixat och donat!

Kategori: Mitt liv

Innan la jag ner cirkus en timme på att tvätta av alla häst saker jag har.
La in skydd + handskar i tvättmaskinen på en kvart och har tvättat av alla ryktsaker och hink osv.
Jag tycker det är viktigt att skölja av alla saker när man byter häst speciellt stall.
Så nu är allt rent till nästa pålle. hiho
Pusususus


Lite rykt saker, som nya!

Detta är sprillans nya saker jag köpt som jag inte hunnit använda. 
Det roliga är att de rosa skydden köpte jag för 6-7 årsen....
Jag har inte användt som än inte änns testat dom på nån häst. 
har inte haft nått sto än med strl full. haha 
Får hoppas dom kommer till användning snart!


Skydden och handskarna på tork!


nu är allt nytvättat och väntar bara på att bli använt, hiho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: