Emmelie Binett

att träna

Kategori: Mitt liv

att träna är så jävla roligt och gött när man väl gör det...
men att träna själv är så fruktansvärt tråkigt, att träna helt jävla själv bland massa okända, mardröm.
men jag ska ta tag i det, jag ska.
men frågan är när..... men jag ska.

Jag vill inte gå ut och gå, springa i skogen eller cykla ute.
Jag vill gå till ett gym, även om jag bara springer så vill jag gå till ett gym.
Jag känner mig själv så himla väl att jag inte kommer springa ute då kan man komma undan så enkelt.
ska verkligen ta tag i detta nu som jag skrivir 100 gånger tidigare, men jag mådde så mke bättre innan när jag tränade, fy fan vad gött det var efter 40 min på löpband.
yaya, nu börjar jag om på ruta ett och fläsket ska bort.
dö fläsk dööö


jag ska dit igen, jag ska

Kommentarer


Kommentera inlägget här: