Emmelie Binett

Idag hoppde jag!

Kategori: Mitt liv

Högre än någonsin i mitt liv typ, 75 cm är så sjukt stolt!
Skolan var okej, trots att vi hade engelska prov.. höhö
Efter skolan åkte jag till stallet och fixade lite innan Jonna kom för att hjälpa mig med hoppningen :)
Det gick så sjukt bra! Pommen var så stabil att hoppa på, bra för min hopprädsla :) hihi
När jag kom hem åt jag och nu ligger jag här och ska snart gå ut på en timmes promenix med Ozzyn .
Vi hörs lite senare


Jag älskar denna hästen så sjukt mycket.
Jag är sjukt glad över att jag får rida denna pållen ibland, åh världens bästa häst verkligen.
Det går bara bättre och bättre för varje gång jag rider honom,
han har tillomed nästan gjort så jag övervunnit min hopprädsla.
I'm so happpy!
♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: