Emmelie Binett

Gjort om mitt rum!

Kategori: Mitt liv

Har möblerat om hela mitt rum ikväll, hehe
Åkte till ikea och köpte skrivbordsstol och skrivbord, great.
Sedan åkte jag hem och fick fnatt och skulle möblera om hela rummet. hihi
Så efter cirkus tre och en halv timme, så ser mitt rum mycket större ut. :)
Jag vet fortfarande inte om jag är nöjd eller inte....
Men jag vänjer mig nog, :)
Nu ska jag ta och ladda ner en film och sedan ta att sova.
Hörs imorgon, puss





Nu är allting ganska ihop kladdat, i o med att jag har massa saker.... blir tokig haha
Och jag ska köpa en låg byrå och ställa där Ozzy står på nedre bilden :)
Och sen ska jag sälja iväg lite saker så att det blir lite tommare, men det är mycket luftigare nu! :)
Men jag har somsagt inte bestämmt mig för om jag ska vara nöjd eller inte än :) haha
men jag kan säga er att bilderna är inte rättvisa. men nu ska jag sluta tjata.....
För snart köper jag en Imac ! happyface x 10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: