Emmelie Binett

Det gör ont att veta att någon är på rymmen!

Kategori: Mitt liv

Innan när vi gick till Viktor så stannade en dam oss och frågade om vi hade sett deras hund som varit borta 5 timmar.. Sen när vi gick ut med ozzy runt elva igen både ser jag och hör hunden..
det är kolsvart ute.. Vi stod på 15 meters avstånd och hunden springer i panik och skäller men inget mer.. Jag mår så otroligt dåligt övrer sånthär.. Ush :(
Och dom hade bara haft hundrn två dagar och den var orolig och skygg.. Jag hoppas inerligt på att den kommer tillbaka!
Viktor har somnat men jag ligger vaken med öppet fönste och hör hundrn skälla utanför/ i området, så otroligt långt borta men ändå så nära.. :(
Åå hoppas hon mår bra iallafall och bara tycker det är ett äventyr hihi.
Känns jobbigt om massa springer för att jaga henne, då hon antagligen kommer bli ännu mer stressad och orolig.
Men detta gör så ooootroligt ont i mig, kan ju säga att hunden skäller just nu, men det posetiva är att den då är vid liv och häromkring!

Bild på min plutt innan idag iallafall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: