Emmelie Binett

Tidsinställt!

Kategori: Mitt liv



- Jag har haft fotografering som ett intresse i ca 11 år...

- Jag hatar att sova själv, så grymt jäkla mycket!

- Jag har bakat "regelbundet" så länge jag kan minnas!

- Jag fyller 18 år om 232 dagar!!!!!!

- Jag älskar att shoppa på Ullared! :D

- Jag ogillar mitt hår medans alla älskar det.. 

- Jag ska åka till Thailand nästa år!!!!!!! :D

- Jag trivs med en super bra på mitt sommarjobb !
Hoppas jag får jobba extra senare!

- Jag får riktigt sommarlov om 21 dagar! wei 

- Jag har höjt mina betyg SJUKT mycket! nöjd

- Jag hatar när folk tar än för givet.

- Jag har sjukt svårt för att sova på nätterna somnar runt 2..

- Jag är som lyckligast långt ifrån Jönköping med min hund & pojkvän :)

- Jag har blivit kräsen ang min bil jag ska ha sen.. 

- Mina största intressen är: Fotografering, Häst, Hund, Data, Bakning. 

- Jag tycker det är äckligt tråkigt att träna!
önkar man hade mer motivation

- Jag är förmodligen på jobbet just nu! 
hoppas ni lärde er nånting

Kommentarer


Kommentera inlägget här: