Emmelie Binett

Mina intressen!

Kategori: Mitt liv

Tänkte berätta lite kort om mina 4 största intressen!

Jag har älskat att baka i stort sett hela mitt liv!
Med både framsteg och misslyckandes har jag faktiskt kommit en bit!
Mina favoriter har nu blivit cupcake! älskar att baka det! hihi
Ibland blir jag riktigt nöjd och ibland missnöjd som in i!
Det är många som har berömt mina bakverk och tyckte istället jag skulle söka in till bak-linjen!
Så baka är något jag vill/ska göra hela mitt liv, så roligt att ha hemma egen bakade kakor/bullar osv.
Bjuder på några bilder på lite som jag har bakat!






Fotat är faktiskt också något jag gjort sen jag var liten!
Jag tog mammas kamera i handen för att gå ut och fota så fort jag fick tillfälle!
Jag fick min egna kamera när jag var ca 10 år, och shiet vad jag älskade den.. en rosa ! hihi
Jag köpte min första systemkamera i sjuan och blev totalt fast!
Nu har jag utökat mina kamera prylar till 4 objektiv, 2 kamera hus och massa annat smått & gott!
Jag tar minst 5 kort om dagen, älskar att fotas & minnas!
Så kameran kommer föralltid bli min vän! 
Och nu har jag lärt mig massa nyss och blir bara mer och mer nöjd med mina bilder. :)
Bjuder på lite bilder jag tagit!




Jag började rid när jag var 6 år gammal och var redan då helt fast!
Dock slutade jag när jag var 8-9 år ..
Sen började jag igen när jag var 13 år på ridskola sen red i 1 år innan jag slutade igen :)
Inte för jag tröttnade på att rida utan för jag hittade medryttarhäst !
Sen dess har jag ridit fram & tillbaka nästan hela tiden :)
Har nu gått över och rider stor häst vilken är grymt!
Jag har utvecklats jätte mycket tillsammans med Gabbe, enligt mig själv då! hihi
Men hästar är något jag vill fortsätta med, inte på heltid utan några dagar i veckan som nu! 
Delar med mig utav lite bilder!







Djur har jag haft i mitt liv sen jag låg i barnvagnen!
Min första hund hette Daisy! världens bästa hund kan jag lova er!
Vi var bästa vänner verkligen och än idag kan jag sakna henne så det gör riktigt ont.. pluttan
Hon gick cancer i magen och var tvungen att tas bort vid 9 års ålder, lilla stumpan :(
Men nu har vi 3 hundar, 2 katter, 2 fåglar och fiskar så har fullt upp! :)
Det är så underbart att mötas av tre super glada hundar vid dörren varje dag, älskar det!
Jag skulle aldrig kunna leva utan djur, aldrig!
Bjuder på lite bilder på våra djur!




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: