Emmelie Binett

Stallet

Kategori: Mitt liv

Gambrinus är hästen jag rider 3-4 dagar i veckan! 
Han är en urmysig valack på 172 cm i mankhöjd.
Han har inte varit igång på de senaste 3 månaderna då ägaren varit gravid och har nu en bebis.
Han har tävlats lite gran, cirkus 1m :)
De hände en liten "olycka" på en träning så han inte är lika posetiv till hoppningen längre med sin ägare..
Men vi ska försöka bygga upp hoppnings-självförtroendet igen så ska det nog funka :)
Som många vet så har jag typ hoppskräck....... har hoppat 70 cm som högst, höhö
Men vi klättrar för varje gång lite lite längre fram, allt går som det ska !
Han är ingen häst som bjuder på nånting gratis utan man får kämpa och svettas innan han ger med sig...
Men jag hoppas på en utveckling inom min ridning så ska ni få se framöver :)
Jag har inga planer på att tävla ännu iallfall, kanske nån Pay&Jump eler nått sånt men inte annars :)
Ska ev börja träna om någon månad, men det får vi se hur det blir :)
Men tänkte bara att slänga upp lite bilder på alla 3 hästar i stallet :)
Stallet är ett jättemysigt privatstall!


Gambrinus
Född: -04
Hög: 172 cm
Efter: Hip Hop-Robin Z


Quick Candhi
Född: -05
Hög: ca 168cm
Efter: Cagliostro



Converse
Född: -11
Hög: just nu ca 140cm kanske
Efter: Converter


Candhi & Gabbe :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: