Emmelie Binett

Helgen!

Kategori: Mitt liv

Har inte kunnat blogga på hela helgen!
I fredagsnatt så gick jag & Viktor och kollade på vätterrundan, dock missade vi Viktors pappa....
Men det var ändå rätt roligt att gå upp på natten :) höhö
 
I lördags var jag extremt trött och sliten, haha!
Hämtade ut mina ridstövlar jag beställt, som tyvär vad för smala i varden, men håller på att töjja dom just nu, HOPPAS det funkar! annars får ja sälja dom o köpa andra :)
Åkte och åt middag med släkten på pappas sida för Farfar fyllde 69 :)
Rikigt gott var det!!
Sen åkte jag & viktor hem till farfar & farmor för att äta tårta osv :)
Vid fem åkte vi hem till min darling där vi sov tills idag. :)
Åt god mat ifrån East End också, sen spelade vi fotboll och hoppade studsmatta tills solen gick ner igår kväll. 
Fett älskvärd kväll måste jag säga!
Sen började det åska och blixtra och ösregna, då gick vi in på altanen och låg i soffan och mös ute under taket. 
Sista bilden här under är tagen när det ÖSregnade. 
LOVE
Idag vaknade jag runt tio hemma hos min fina pojkvän och åt frulle!
Sen kom det folk och kollade på Viktors moped som han ska sälja osv.
Sen hoppade vi studsmatta igen, ååå vad jag älskar det, :D
Sen åkte vi en sväng till Ikea för att handla lite galgar osv, köpte lampor till mitt akvarium! behövligt
Sen åkte vi hem till darling och åt osv.
Sen stack vi till mig runt tre, fikade osånt mys sen drog vi till stallet! Jag, mamma & Vikto.
Red ut en mysig runda i skogen, viktor testade på att rida, hihi så söt! riktigt duktig var han! eheheh
Ne men det går framåt med ridningen nu, det är skönt!
Men måtste bara töjja mina ridstövlar också! åh :(
Kom hem ifrån stallet runt nio, sen dess har jag typ bara luggit i min säng, sagt hejdå till min darling. osv
Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb, yey! 
Det blir skönt om 4 veckor!! :D hihi
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: