Emmelie Binett

Godnatt!

Kategori: Mitt liv

Nu ska jag äntligen låta mina fossingar vila !
Göteborgs resan var riktigt awsome! (första gången i mitt 17-åriga liv jag använder ordet awsome)
Riktitg roligt, åt god mat, skrattade hela dagen och brände några tusisar på shoppingen, hehe :)
Men det var en riktigt lyckad helg måste jag säga, vill bara åka tillbaka!! menmen
Nu har jag iallfall lämnat in alla mina arbeten i skolan , verkligen allting!
Bara ett ynka matteprov kvar som jag inte har pluggat till, men de löser sig :)
Känns tufft att kolla på allas studentbilder på facebook..
Men står där om 2 år ! ye
Imorgon efter skolan ska jag ta HPV-spruta och sen rida pållen :)
Uppdaterar mer imorgon i skolan eller imorgon kväll.
Pussssssssssss


bild ifrån liseberg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: