Emmelie Binett

29 Juni!

Kategori: Mitt liv

Ligger i sängen och kollar tv med min älskling :)
Ska sova hur länge som helst imorgon, så skönt!! 
Sen ska jag hem to my darling på eftermiddan i think!
Ska upp till Gabbe på Måndag eller Tisdag igen då ägaren skulle ha folk i helgen osv. :)
Så han får vila sitt lilla ben ordentligt nu!
Men vi hörs senare eller imorgon gott fölk. :)
Tänkte skriva ett inlägg då om alla mina intressen! hihiho
Natti

HAPPYY
 
Grymt irriterande när folk tror dom är så sjukt perfekta. 
När dom tror dom är sådär grymt posetiva till allt.
När dom försöker intala sig själva att dom är en glädjespridare fastän man egentligen mår dåligt själv! 
Jag är inte posetiv till allt och har urselt tålamord, men är iallfall mig själv!
YAAAY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: