Emmelie Binett

Min dag!

Kategori: Mitt liv

Vaknade klockan halv sju imorse utav att en spindel kröp på väggen....
Sen skulle jag slänga ut spindeln i trädgården så håller jag trampa på en död mus katten har släpat hit...
BRA morgon, haha !
Jobbet var roligt och gick fort! Trivs so fisken i vattnet med tjejerna!
Sen gick jag hem to farfar&farmor och åt middag, så gott!
Sen åkte vi en sväng till Mediamarkt för att köpa min skrivare! :D:D::D wei!
Fick halva utav farfar&farmor, så jäkla snällt!!
Sen åkte vi till eko en sväng och där efter hem !
Vid sex kom farfar&farmor igen för då drog vi till tabergs topp och åt räkmackor, så jävla gott!
Så nu har jag startat upp skrivaren och prövat en massa finesser!
Nu ligger jag i sängen och ska sova!
Fast det kommer lite mer uppdatering innan jag somnar :) hih
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: