Emmelie Binett

27 juli!

Kategori: Mitt liv

Åkte upp till Torsvik runt 13 idag, så killarna skulle få köra gokart!
Åkte sedan vidare till stallet vid 14 och var där tills 19!
Red Gabbe uppe på banan, det gick rent sagt åt helvetet!
Han var seg och det var typ 30+ ute, så verken jag eller han orkade koncentrera oss!
Jag blev arg och sur och han försökte allt vad han kunde men fattade inte vad jag ville, plutten!
Hoppas det regnar nästa gång vi åker upp! haha han är as grym att arbeta då!!
Så efter att jag lät han galoppera fyra varv i varje varv hyffsat samlad och travat av honom fick Viktor pröva att rida på honom, haha göll!
Sen efter stallet så åkte vi hem och åt osv.
Sedan gick jag & Viktor en lång promenad hem till honom för att hämta inlines så åkte vi inlines hem med alla hundarna.... heheheh
Men nu ska vi kolla färdigt OS-invigningen så bjuder jag på en bildbomb ifrån gokarten!
Pussss


Såhär såg min prins ut idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: