Emmelie Binett

laudgården idag!

Kategori: Mitt liv

Tredje gången gilt..?
har lagt upp detta inlägg 2 gånger redan idag men det kommer lixom aldrig upp? blir galen!
så nu gör jag ett nytt försök igen :) jag orkar inte skriva under varje bild som jag gjorde innan..
Men var ju som sagt i laudgården idag, as gött!
Det är alltid lika kul att komma i kontakt med djur som man inte är van vid lite då och då :)
Så vi är ju där en gång i månaden vilket är helt okej ;)
dock så är jag helt död nu !
så jag har tänkt att krypa ner för att somna snart ..
klockan är 20:50? hallå där.. jag som aldrig somnat innan ett detta året!
men det är skönt att vara trött faktiskt ! :)
men det blir nog någon mer uppdatering idag tor jag :)
annars får ni sova sött!
natti

all kärlek till min lilla bebbi som jag bara ville gosa med!
den svart vita kalven här nedan som är 4 dagar gammal, NAW!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: