Emmelie Binett

41 veckor, 287 dgar!

Kategori: Mitt liv

Sen jag hämtade min lille skrutt!
I början var jag tveksam till att jag skulle orka med en egen hund / ha tid till honom.
Men jag ångrar inte en ända sekund på att jag skaffade honom.
Han är VÄRLDENS snällaste hund!
Han har aldrig morrat eller något tecken på aggresivitet och då menar jag aldrig!
Han accepterar och älskar alla sortes människor! Han kan gå lös i skogen och stannar när jag ropar (oftast), han kan gå super bra i koppel även fast vi aldrig övat, han skäller nästan aldrig! Bara när han jagar katten eller leker.
Han sover alltid brevid mig i sängen som min allra bästa vän! Min lilla ängel!
Jag måste ha fått världens bästa lille kille!
Imorgon ska han träffa sina föreldrar, jag längtar! Hihi
Han har en svaghet.. Han är inte 10% rumsren än... Men det går bättre för varje dag, ye! :)
Han är så duktig min prins!
Jag älskar min ponkiii!
Pusssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: