Emmelie Binett

My week

Kategori: Mitt liv

27 Dec
Skulle egentligen haft körlektion vid 11, men "sjukanmälde" mig då jag inte sovit mer än 2 timmar den natten..
Vi gick hem till viktory och bara tog det lungt och kollade, sen åkte vi faktiskt upp till A6 en snabbis!
Jag in handlade en ny kamera, en liten kamera:)
Den var mer än halva priset på, så jag slog faktiskt till!
Det är skönt att ha en liten kamera om man ska iväg på ställen, så slipper man en stor klump!
Köpte också en babyliss icurl, men den va sönder så ska upp och byta den!



28 Dec
Gick upp kl 9 för att hänga med viktor och hans family och åkte längdskidor....
Jag tänkte "jaja det är väll inte så svårt". 
Men kan säga er att jag aldrig mer vill ställa mig på ett par sånna skidor mer....
Det gick mer bakåt än frammåt för mig typ........
Men tog mig faktiskt runt 8km!!!!!!

Men det var faktiskt lite roligt! :)
Efter jag kommit hem så åkte jag och mamma ut till stallet och mockade !
Sen var det dax att sova typ. =)

29 Dec
Imorse när jag vaknade kan jag säga att jag hade träningsverk i varenda liten muskel!
Kunde knappt vända mig.....
Åkte ut till stallet runt halv ett för att rida lektion för Malin!
Jag red till ridhuset med Maria och så red vi en stund för Malin sen red jag och Malin tillsammans hem!
Kan säga att mina ben var typ som döda när jag var klar... 
Och ingen film eller bild blev det..... trots ny kamera

Så var väll hemma runt fem igen, och nu har vi bara haft mys kväll!
Får se hur mina muskler mår imorgon.. haha!
Nu ska jag faktiskt snart sova, och tur är väll det ;)
Imorgon blir det lunch hos mommo & moffa :)
pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: