Emmelie Binett

Julklappisar på mammas sida!

Kategori: Mitt liv

Mina julklappisar ifrån mammas sida & älskling ! 
Innan ni kollar bilder kan jag bara säga: JA jag älskar att baka och det vet hela släkten om! hihi


Justin Bieber kit. (parfym, lotion och doftpåse) & en personligalmenacka som jag själv designat! wi
Ifrån älskling ♥

Home Made bakform & en söt skylt med "en socker bagare" !
Ifrån Viktors family :)

Dodiiiis och en glassmaskin! :D
Från lillebror !

Eltandborste och ett par ridbyxor!
(dock ser ridbyxorna inte alls lika svarta ut på bilden som dom är i verkligheten!)
Ifrån mamma&fredrik!

En rosa egen stekpanna & elvisp/stavmixer!

Rosa durkslag, bakskålar, mått och cupcakebok!
Utav kusin+familj :)

"tåtspade" & drinkband :)
Ifrån mamma&fredrik!

300:- på H&M & 100:-
Utav Mormor&Morfar och storebror!

Fyra glass"skålar", så himla coola! :D
Ifrån Mamma&Fredrik!


Allting paket har en tankte i sig. haha
Tex. fick jag en stekpanna & visp av mamma för jag alltid tjatar om att vi borde köpa fler stekpannor och att elvispen är 383739 år gammal!
Fick även baksaker av kusin för jag alltid bakar hemma hos dom!
Iallfall hel nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: