Emmelie Binett

Tidsinställt!

Kategori: Mitt liv

Kör på en sånhär klassisk tråkig radda med frågor!
Testet gjorde jag igårkväll runt 12

- FRÅGOR OM MIG SJÄLV

Namn? Emmelie 

När fyller du år? 12 Feburari (fettisdagen)

Vad har du på dig just nu? Ett blått nattlinne, hö

Vilken årstid är bäst? Hösten/Vintern

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att börja tidigast 10 i skolan eller sova ut på helgen :)

Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår när det är fixat, dvs inte ofta..

Vad är du bra på? Att inte komma på vad jag är bra på! Men jag gillar att rida, fota, baka osv.

Vem älskar du mest på denna jorden? Kan inte säga en !

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på ju.

 

- FRÅGOR OM MINA VÄNNER

Vem vet allt om dig? Viktor

Vem är den roligaste av dina vänner? Moa, för hon skrattar åt allt jag säger, värsta glatta livet !

Vem är snyggast av dina vänner? Kan jag ju inte välja ut !

Vem är den du helst har filmkväll med? mandor

Vem av dina vänner är mest ”evil”? ingen aning!

 

- FRÅGOR OM IDAG

Vad har du gjort? Varit i skolan, en sväng på a6, städat akvarium, städat rum osv!

Vad ska du göra nu? Sova!

Vad har du ätit idag? Macka i skolan, köttfärslimpa i skolan, en hambrugare på Mc och lite potatis och kött.

Har du duschat idag? yes!

Är du trött nu? Lite :)

Vad händer i morgon? Skola sen får vi se!

Går du i skolan? Yeman

Har du varit i skolan idag? yaaaa

 

- ANNAT

Hur mår du just nu? Gött!

Är du hungrig nu? lite faktiskt, hahaha fetto

Vad är klockan nu just nu? 23.55

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se, facebook !

 

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Marcus

Vem ringde du senast? Mamma

Vem sms:a till dig senast? Viktor

Vem sms:a du till senast? Viktor

 

- KÄRLEK

Är du singel? Nöööf

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vetinte

Är du kär just nu? Yeman

Har du ett förhållande? Ye

Är du romantisk? i alla lägen!

Vad hette din första flickvän/pojkvän? Marcus

Hur länge höll det? Haha fram och tillbaka i typ 6-7år ... haha NAW

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande helt klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: