Emmelie Binett

sista dagen......

Kategori: Mitt liv

På mitt sommmarlov år 2012!
Imorse spelade jag & min älskling minigolf på rosenlund, hihi 
Jag förlorade som vanligt.. :( Men det var iallafall rulit ! :D
Sen åkte jag ut till Gabbe runt 15 och red ut på honom själv för första gången! wei haha
Det gick som en dans på rosor, han skötte sig bra. Blev dock rädd för en fjärill. haha
Dock var passat lite upp och ner ena stunden var han "halleluja"
sen nästa sekund var han "hallå lyssna på mig ??" 
Men annars gick det bra ändå tycker jaj!
Men nu ska jag springa in i duschen en snabbis, sen ska jag blogga igen hade jag tänkt !
Idag fotade jag med min Nikon D60 för 3100:an var urladdad.
När jag fotade med den i stallet blev jag förvånad bilder blir så sjukt ljusa och "verkliga" tkr jag.
Tills jag kom hem och såg dom på stor skärm på datan... fick en helt annan syn.. haha 
Men den är rolig att fota med, lite annorlunda! 
puss


Fina Candy!

Candy

Gambrinus

Gambrinus & Candy

Haha Gabbe kan konster ( när han vill ha godis )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: