Emmelie Binett

OMG YEEEEEE!

Kategori: Mitt liv

Detta gjorde HELA MIN DAG!
Jag fick reda på vilket schema jag skulle ha !
Ligger ute några olika men nu vet jag vilket som stämmer ! 
Men det som är konstigt är att jag som inte ska gå högskolebehörighet saken.. 
Jag har ju inte matte, sv eller engelska så vad har jag ??? 
Men får väll antagligen svar på det på monday!
Eller är jag ledig då för det sa dom i våras men allt ändras !
MEN VET NI VAD DET BÄSTA ÄR??????
JAG HAR IDROTT SIST PÅ DAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!
jag hatar idrott och vill bara hem och duscha efter det.
hatar att dusha i skolans äckliga duschar osv.
SÅ FUCKING GÖTT ! 
// LYCKLIG TJEJ!!!!


Såhär ser mitt schema ut för tillfället, dör om det är såhär gött !
Anlediningen till att jag kryssat över lärtid är för man aldrig är där tills 15:45 ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: