Emmelie Binett

Nån med Imac som läser min blogg???

Kategori: Mitt liv

Har några frågor som jag önskar att någon kan svara på!
Jag fick en imac för några månader sen, men jag har inte riktigt fattat den än...
Det jag använder den till idag är typ blogga lite och lyssna på spotify, skam va?
Jag vill ha lite tips osv.
Så har du imac eller macbook eller nått sånt och kan svaren på mina frågor?
SKRIV!

- Finns det nått gratis program som liknar paint?

- Finns det något bra program som är liknande word?
( eller som kostar lite, men som folk kan öppna som har pc)

- Finns den nån printknapp ? Så man printscreenar? 

- Hur tar man bort program/appar?

- Finns det nått bra videoprogram som är gratis?
(eller kostar lite, jag vet att de finns Imovie men det kostar sket mke ju)

FINNS DET NÅGRA ANDRA PROGRAM/APPAR NI FÖREDRAR????
SOM MAN TYP MÅSTE HA? NEHÖVER HELP!


Ozzy ser lite rädd ut va? haha

Kommentarer

  • nea säger:

    undrar också allt detta!
    men jag vet ett bra videoprogram!
    iMovie, det finns redan i iMacen, så sök på iMovie i finder, asbra är det! :D

    Svar: Imovie kostar 109 kr :) Det finns inte ifrån början! Kram
    Emmelie Binett

    2012-08-13 | 21:06:36
    Bloggadress: http://underliganea.bloggplatsen.se
  • nea säger:

    hm... jag fanns redan i min Mac, lite skumt haha!

    2012-08-15 | 09:06:10
    Bloggadress: http://underliganea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: