Emmelie Binett

Lite smått om Ozzan!

Kategori: Mitt liv

Jag köpte Ozzy utav min kusins jobbarkompis.
Det var inte bestämmt att jag skulle köpa en hund men jag åkte och kollade på honom och sen var det bara pang, han skulle JAG ha.
Hem och tjata hål på mamma och han var min! hihi
Åkte och hämtade honom en torsdag, då var han lika liten som min hand, pluddiiii
Han vägde då ca 600 gram.
Efter någon dag visste jag inte hur jag ville ha det, det tog så mycket tid.
Han var så liten och det var nästan jobbigt att få all den uppmärksamheten jag fick.. 
Men jag bestämmde såklart att ha kvar min lille plutt och det ångrar jag inte en sekund!
Han är min absolut bästa kompis, han är bäst verkligen!
Han ställer alltid upp, vi har alltid kul och han får alltid följa med mig överallt. mitt fina hjärta.
Vet ni att Ozzy vägde 25 gram när han föddes? HAHAH
Nu väger han 2,5 kg. stor pojke :)
Lite info om min bebis!


Du är värld mer än alla pengar i hela världen hjärtat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: