Emmelie Binett

Lite om allt !

Kategori: Mitt liv

Tänkte skriva som rubriken lyder, lite om allt !
Nu har skolan dragit igång och allt, det kändes piss första dagen men nu är det faktiskt roligt!
Jag är superduper nöjd med mitt schema iallfall :)
Vi har dragit igång med en stor uppgift som ska vara kla 4 Januari 2013...
Rätt skönt att ha nått att pyssla me på kvällen, för det är ganska rolig uppgift när man väl kommit in i den. :)
Sen har vi 100år-jubeleum den 8 september i samband med öppethus så det blir najs !
Ska ev baka och sälja kakor med Josefine, hihi hoppas!
Sen i höst v 45-47 ska vi ha Apu (Prao)!
Vet inte vad jag vill praktisera fakiskt, har splittrade idér....
Men har tittat ut ett ställa som jag kan tänka mig iallfall :) Ska ev kika in där imorgon eller nån dag !
Men nu ska jag försöka traggla mig in i min skoluppgift sen duscha!
Börjar ju inte föräns halv ett imorgon, HAPPY FACE!
pusssss

Exempel på Apu-platser vi kan välja igenom skolan:

Zoobutik
Djursjukhus
Hundtrim
Hunddagis och hundpensionat
Kennel
Försvarsmaktens hundenhet
Katthem
Kattpensionat
Djurpark



Kommentarer


Kommentera inlägget här: